Oj vad hände här

Här har jag inte varit på länge. Vad jag gör här nu vet jag inte riktigt heller. Allt för att inte plugga antagligen. Är mitt uppe i c-uppsatsen och jag har tröttnat som fan. Jag skriver själv så är ju typ hemma heeeeeellllaaa tiden. Vill inte göra massa planer för jag måste egentligen plugga, men att sitta i mer än typ fyra timmar per dag? Nej det funkar inte. Knappt så länge heller. Så vad gör jag egentligen? Allt förutom att plugga, såklart.
 
Det är mindre än två månader kvar tills jag slutar skolan och jag är så jäkla taggad på att slippa den. Jobb har jag också fått. På ett bananskal, precis där jag ville. Behövde liksom inte ens söka typ, hur lyckat blev inte det? Jag är nöjd iallafall. Super nöjd. Den 11e januari börjar jag jobba. Det jag ser mest fram emot just nu är dock första lönen. Aldrig har jag fått en heltidslön förut, herregud jag kommer ju bada i pengar. Typ. Sjukt härligt ska det bli också. Längtar såklart till själva jobbet också för här sitter jag dag ut och dag in, "ledig" och försöker skriva. Segt är det men snart är jag äntligen färdig! Som jag längtar. 3,5 år har gått jävligt fort alltså, det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0