Leeedig, nästan iallafall

Duktig som jag kan vara ibland skrev jag klart tentan i söndagseftermiddag. S K Ö N T ! Jag hann även träffa Nella en sväng i söndags innan hon gav sig iväg för en två veckors promenad på skidor med hennes skola. Kände på hennes ryggsäck hon skulle gå flera mil med, kan ju inte direkt säga att jag blev så jätte avundsjuk, heh. Men hon får det säkert skitkul!
 
Eftersom jag sen blev klar med tentan inebar det en ledig vecka för mig. Fast den blev inte så ledig som jag tänkte mig. Barnvakt måndag och idag. Det är iofs bara tre timmar åt gången, men det är ändå lite jobb. Imorgon och på torsdag ska jag jobba på förskola. Och ja, det var den veckan den. Fredag är jag iallafall helt ledig på för då ska jag och Månsi åka till dalarna tillsammans med hans pappa, Anette och Andreas! Vi ska åka skidor och ha en luuugn och skön helg på deras landställe, satan vad skönt! Sen skola och jobb igen på måndagen. Men jag är iallafall ledig hela påskveckan också! Om det inte blir jobb då också såklart, skönt med lite extra pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0