Ännu ett jobb

Det är åtta dagar kvar tills tentan ska vara inne och jag har cirka 200 ord kvar att skriva bara. Och jag vet vad jag ska skriva. Vad hände där liksom? Med andra ord kommer jag bli klar lördagförmiddag, alternativt söndag. Beroende på när jag väljer att göra. Men jag kommer få hela veckan ledig från plugg. Hur jäkla skönt är inte det?? Jag hoppas på att kunna få jobba lite kanske. Och vara lite ledig, det är alltid skönt.
 
Jag har förresten skaffat mig ett till jobb. Timvikarie även denna termin. Jobbade första gången idag och det gick bra. Målet är att jobba nu under våren så att jag kan få sommarjobb sen. Helst av allt skulle jag gärna vara ledig hela sommaren men det gillar inte riktigt min plånbok, så måste jobba lite iallafall! Men det blir nog bra. Hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0