Torsdag

Lite skönt att vara hundvakt i det här vädret ändå. Då vet man att man kommer ut på en del promenader och får njuta lite av vädret, inte helt fel de! Men mamma och pappa kommer hem ikväll och ska inte ljuga, det ska bli skönt. Jobbigt att alltid behöva tänka på hundarna heh.
 
Idag är jag ledig. Men har ändå miljoner saker att plugga och sen skulle mitt rum behövas städas också, så är visst inte så ledig som jag hoppats. En vecka kvar att denna extremt tråkiga kurs, sen får jag hoppas att de två kurserna vi har kvar innan sommaren går fort och inte är lika tråkiga. Motivationen ligger verkligen på noll. Men ja, det är väl bara att ta tag i pluggandet direkt så kanske jag hinner njuta lite av dagen också. Kanske en sväng till stan eller något, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0