Tisdag

Nu var det längesen jag skrev. Var i göteborg hela helgen tillsammans med Måns, hans pappa, Anette och Andres & Alexandra. Vi hälsade på Måns farbror med familj. Var väldigt rolig och trevligt måste jag säga. På torsdagen när jag kom dit blev det tacokväll och film i soffan. På fredagen åkte jag och Måns till kungsbacka för att dra ut med Lalla och hans kompisar. Öl efter öl efter öl. Brände nog tusen kronor den kvällen, värt. Skar mig på ett glas gjorde jag också och vaknade med blod både på mobilen, laddaren och kläderna. Kan ju konstatera att det var roligt iallafall. Mådde relativt dåligt halva lördagen men när vi kom tillbaka till Dan och Carina hoppade vi in i duschen och piggnade till. Sen blev det middag tillsammans med alla som vi bodde hos plus hans faster och hennes barn. Dovhjort stod på menyn och det var inte dåligt de! Sen blev det både chips godis och ostbågar framför Twelve years a slave. På söndagen var det dags att åka hem och spendera halva dagen på en buss, how fun.
 
Skola igår och jobb idag. Jobb imorgon också och sen skola torsdag, fredag. Åh love life. En bra lön får jag i mars iallafall, det kan behövas. Nu blir det plugg och dusch innan jag ska sova. Börjar lite för tidigt imorgon om jag själv får välja
 
Har förresten sålt semla efter smela efter semla idag. Är lagom trött på semlor och vill gärna slippa se dem nu. Mina händer luktar fortfarande grädde typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0