Tentaångest

Tenta ångeeest gånger en miljon. Idag var vårt sista seminare, och nu har vi en vecka på oss att skriva. Satt igår och skulle börja med lite små stöd ord för jag tänkte att det skulle underlätta sen när jag verkligen sätter igång. Insåg att dessa stödord, som inte en blir en hel sida på alla tre delar är ALLT jag kan om detta skitämne. Så ja, vad fan gör jag nu? Spelar ingen roll om jag läser igen eller inte för läser mina anteckningar från böckerna ändå fattar  jag ingenting. How fun. Jag kommer få en rolig vecka.. Ska dessutom jobba tre av fem dagar så ja, där rök min chans. Jobbar lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag. Faaaan vad roligt.. *-) Men ja, är man student behöver man pengarna, det lovar jag. Speciellt nu när vi ska iväg till paris hihi. Men ja, tentan då. Aa det är väl bara att hålla tummarna och hoppas jag drömmer mig fram till rätt svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0