Tenta på tenta

Idag blev det jobb i tre timmar medan två andra var på kurs. Sen jag kom hem vid tolv har jag suttit med tentan. Det går väldigt väldigt långsamt, men lite framåt går det i alla fall. 1200 ord har jag nu fått ner på dokumentet. Nu återstår det alltså 2300 ord och en och en halv del kvar att svara på. Jag får jobba om jag ska klara att uppnå alla ord men jag ska fan klara det! Sen när man läser igenom tentan kan man alltid lägga till lite ströord här och där och någon extra mening för att få ihop det bättre så jag håller tummarna. Jag har ju enda till fredag på mig så jag hoppas att jag klarar det. Sen firar vi det med en kryssning. Blir inte mycket bättre.
 
Nu tänker jag i alla fall ge upp för idag och ska strax fixa i ordning något att äta innan träningen. Efter träningen sen ska jag hem till Måns och gosa. Tar en paus från plugget även ikväll med andra ord. Imorgon och onsdag blir det jobb och plugg och sen är jag ledig torsdag och fredag och då ska den här skiten fixas klart. Sen börjar en ny kurs direkt och ännu en ny tenta efter de.. love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0