Måndag

Sitter på lektion och är extremt uttråkad. Denna kurs är en sån kurs som gör att man känner att man verkligen bara sitter och slösar tid genom att vara här. Den är så tråkig och meningslös. Men man måste för att bli godkänd och det är enda anledningen till varför jag är här. På tal om godkänd fick jag tlllbaka min förra tenta som jag klarade! Känns alltid lika bra! Denna tenta kommer vara hemskt, med ett stort h. Kommer få kämpa för att få ihop något. How fun. 

Jag slutar om en och en halv timma och sen är det träning som gäller. Jobb imorgon. Sen nästa vecka kommer jag öppna första gången på typ ett halvår. Jag har verkligen inte saknat att gå upp klockan 5, åh herregud. Hur ska jag klara de heheh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0