Bra kurs och festival ba

Ännu en intressant kurs i skolan. Det kan behövas en förra kursen som var tråkig och onödig. Och ja jag tänker säga onödig. Extremt. Tråkig lärare också. Usch. Skönt att få prata och läsa om saker man faktiskt vill lära sig och känner att man troligtvis kommer ha användning för någon gång när man jobbar, och detta är även något man har nytta av när man inte jobbar. Funktionsnedsättning. Väldigt intressant! Är dock rätt mycket att läsa och göra, men så är det väl alltid.
 
Igår bokade jag och Måns bråvalla också! Fyyyy vad kul! Det kommer bli awesome alltså! Och älsklings Fanny ska dit också, blir inte så mycket bättre wiiie.
Något annat bra igår vad att jag fick träffa Emma också. Gos Emma som är hemma i veckan. Ska käka med henne imorgon också så lite mer av min Emmados kommer att fyllas på innan hon sticker tillbaka till oslo igen. Åh måste se till att ta mig både dit och till Norrköping någon gång snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0