Jobba jobba jobbaa

Jobbsöndag. Lika segt och tråligt som alltid. Jag är inte gjord för att jobba helg. Men trots jobb idag har jag haft en väldigt bra helg! Fredagen började med öl på bowlingen. Lite gratis bowling blev det också. När dom stängde kl 12 åkte jag till olearys i Huddinge för att möta Måns och Kim med flera. Bra drag för att vara olearys haha! Var hemma någon gång efter tre och då blev det direkt i säng med min gos. 
Lördagen bjöd på promenad i snön och sedan bowling med Måns, Leif, Niklas och tengan. Bowling är inte min grej men det är riktigt roligt faktiskt! Sen åkte jag hem, käkade middag och sen åkte jag hem till Tim. Där blev det lite öl tills klockan var halv 12 och jag kände att det var bäst att åka hem. 
Bra val av mig då det aldrig är kul att jobba bakis heh! 3,5 timmar kvar tills ju stänger, sen hem och slänga sig på sängen och chilla galet! Två dagar skola/praktik nästa vecka sen ledigt i nästan en vecka. NAJS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0