2014

Och nu var 2013 över och vi välkomnar 2014. Har haft ett väldigt bra år. Ny klass, nya härliga människor, träffat Måns och bara haft det allmänt bra med mina tjejer. En riktigt tuff höst men nu är det fan snart sommar igen. Bara se framåt! 

Nyår då. Hade kunnat vara bättre. Spenderade hela dagen med att må illa så var inte på världens partyhumör direkt. Var på middag hos Måns kompis och mådde skit nästan hela middagen. Vid halv 12 började det släppa så jag kunde iallafall fira tolvslaget och vara glad och lycklig. Lite småfull också. Men bara lite. Trots att jag mådde som jag mådde var det en riktigt bra kväll. Många människor man kände och ja. Nyår är alltid nyår. Snart är det dags för skola igen och strax börjar nästa kurs. Hoppas på ett underbart 2014!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0