Tisdag

Snart dags för mig att fixa något att äta. Har dock ätit mig ganska mätt på godis. Bra jobbar Jossan. Men något litet måste jag äta ändå! Idag har jag varit i skolan och ska alldeles strax försöka plugga lite också. En vecka kvar till tentan ska vara inne och vi har endast en lektion kvar, imorgon. Så tänkte försöka att kanske bli klar med den till helgen så blir jag lite ledig! Förhoppningsvis ringer de in mig på lite jobb också någon dag. Det vore något. Mer extra pengar! Helst inte på torsdag dock för då ska jag och Jessie iväg till morfar och fika :)
 
Jag hade tänkt att för en gångs skulle lägga in en bild också men insåg ganska snabbt att jag inte har en enda bild på datorn. Eller okej. En halsuddig bild med webbcamen som jag skulle testa. Dator är bara några veckor gammal och jag har blivit väldigt dålig på att lägga över bilder från mobilen. Så ni får helt enkelt föreställa er någon vacker bild i huvudet istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0