Måndag

Ledig dag. Som nästan alla andra dagar nu för tiden. Men jobba på det nya jobbet fick jag i alla fall göra i fredags! Det var roligt, lite annorlunda från praktiken men fler erfarenheter är alltid bra! Och lite extra pengar sitter väl aldrig fel. Vi får hålla tummarna för att de ringer igen någon dag.
 
Idag har jag träffat Fanny och Nella en stund. Vi satt hemma hos nella och snackade skit och käkade lite makaroner innan Nella skulle till skolan. Fanny var bara här en dag så henne dröjer det ett tag innan man ser igen också. Tråååkigt! Pluggat har jag också gjort ganska bra idag. Oj så duktig jag är. Jag klarade min förra tenta också, de ni! Nu har jag klarat 90 utav 210 högskolepoäng, im om my way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0