Måndag

Jag jobbade i lördags. Lärade upp Tobbe så fick sällskap större delen av dagen, då menar jag roligt sällskap. Fanns ju andra människor där också heh. Sen på kvällen var jag på fest i tullinge. Var faktsitk en väldigt rolig fest även om jag egentligen inte kände någon. Spenderade söndagen med att må skit tillsammans med Måns och sen var jag även tvungen att plugga lite på kvällen.
 
Och idag är det en pluggmåndag. Mina ögon håller på att bli fyrkantiga. Men vad ska man göra. Två år kvar att sånt här, åh vad underbart.. :') Blir iallafall ledig några dagar eftersom jag ska åka till göteborg. Ska dock plugga på tåget dit osv men liiiite ledig iallafall, det ska bli skönt! Imorgon blir det mer plugg och på onsdag är det jobb som gäller. Varför får inte vi gamlingar också lov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0