Hejsan hoppsan

Igår på jobbet var vi vid rådsparken i ungefär två timmar. Roligt att faktiskt åka iväg lite med barnen och göra annat. Har ju inte fått göra så mycket sånt på min praktik, så det är spännande! Tråkigt att dessa tre dagar är över men jag hoppas jag blir uppringd någon mer gång. De verkade iallafall rätt nöjda med min insats så jag får hålla tummarna! 

För tillfället sitter jag på tåget påväg mot skolan. Otroligt skönt med en sovmorgon måste jag säga. Skola mellan ett och fyra idag. Hela denna kurs är såna tider. Kan inte bestämma mig för om det är skönt eller inte haha. Jag ska iallafall jobba imorgon så ikväll blir det lugnt.Filmmys med min man skulle jag tro. Eller ja iallafall sova med honom vet inte vad som sker innan det! Kanske dags att städa mitt rum.. Två skoldagar kvar, en kort jobbdag och sen blir det Göteborg i några dagar med Måns. Ska bli väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0