Alla hjärtans dag

Glömde ju faktiskt berätta om min alla hjärtans dag! Jag hade gett Måns en övernattning på Villa källhagen, med champagne, jordgubbar och choklad som ingick. Och den dagen som passade oss båda bäst var alla hjärtans dag så det fick helt enkelt bli då. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om den dagen, den är rätt överskattad men vi hade det mysigt ändå!
 
Vi kom till Villa källhagen vid 17 på fredagen. Då checkade vi in och slappade på rummet ett tag och sen gjorde vi oss i ordning för att gå ut och käka middag. Buffé på Bamboo Palace blev det. Väldigt gott! Sen gick vi tillbaka till hotellet, beställde upp våran champagne och jordgubbarna och tappade upp ett bad. Så där satt vi i badet med massa skum och drack champagne och käkade jordgubbar. Fanns inte mycket att klaga på då kan jag säga. Sen blev det lite tv mys innan vi gick och la oss. Sen väntade en frukostbuffé dagen efter och efter den och en promenad på djurgården åkte vi hemåt igen. Jag kunde inte haft en bättre dag än den, sen hade det inte spelat någon roll ifall det var alla hjärtans dag eller inte, väldigt roligt och det blev en lyckad födelsedagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0