Söndag

Det är inte lika hemsk med tanken av att det är måndag imorgon när man ändå har haft en bra helg. I fredags satt jag ute i solen och pluggade i två timmar och på kvällen blev det lite öl hemma hos Tim. Sen låg jag i soffan halva lördagen och mådde dåligt innan det var dags att börja röra sig från huset. Måns pappas fru, Anette, fyllde 50 så det blev middag och sånt hos dem. Väldans trevligt. Och sen efter det blev det fest hos Alfa. Jag vill säga Kim eftersom han bott där hela sitt liv men näe nu har han ju faktiskt flyttat och Alfa har istället köpt huset. Så hos Alfa var det. Även om det alltid kommer kännas som Kims hus. Åh så många fester det har varit där under åren, how fun. Biffen var nykter så han var en stjärna och skjutsade mig och Månsi först till gp för att öka på kalori intaget ännu mer och sedan hem. Glömsta, stället som gud glömde. Är ett helvete att ta sig därifrån på natten så den skjutsen tackar vi hjärtligt för!
 
Idag har jag och Måns gjort om i hans rum och sen har jag suttit och spelat sims och han fifa. Roligt par. Nu är han på träning och jag ska ta tag i pluggandet en liten stund innan han kommer hit och gosar. Imorgon ska jag tillbaka till min praktikplats en sväng. Ska intervjua Line och hälsa lite på alla barnen. Lite saknar man dem faktiskt. Gospluttar. Sen är jag ledig resten av dagen så det blir ändå en rätt okej måndag måste jag säga. Sånt uppskattas ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0