Jobbig jobbdag

Igår var det jag som öppnade på jobbet. Första gången på typ ett halvår. Jag skulle alltså gå upp klockan 5. Såklart somnade jag aldrig så fick inte mer än 4 timmars sömn. Äh jag hoppas på en lugn dag på jobbet iallafall eftersom jag ändå ska vara ensam fram till halv ett. Det var relativt lugnt. Sen gick jag på lunch. Min lunch fick jag spendera med att göra 6 sallader. Vad kul. Jag fick även göra 4 bakade potatis och en paj innan Tobbe kom. Vet inte riktigt hur min chef tänkte när vi brukar vara tre st över lunchen och nu var jag ensam med två st som bakar. How fun. Men det gick bra iallafall och jag fick uppskattning av chefen, det känns alltid bra! Sen avslutade jag kvällen framför ice age med en go Emma!

Nu sitter jag på bussen påväg mot jobbet. Hoppas på en solig dag så vi kan vara ute mycket. Sen möjligtvis träning och sen blir det plugg en stund. Öppnar imorgon igen så upp klockan 5. Så roligt :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0