Jobba och plugga

Två av sex arbetsdagar klara. Piece of cake. Skönt att jag kör varannan cafét och förskola. Då hinner man inte tröttna på samma sätt. Vilket härligt lov jag fick. Lediga från skolan en vecka vad ska man hitta på då? Jobba varenda jäkla dag såklart... How fun. Men pengar behövs alltid och sen så åker jag ju bort på söndag så då får jag min semester! Har varit väldigt skönt att jobba idag. Vi har varit ute i princip hela dagen. Tror att jag varit inne bara 1,5 timme, resten av tiden var vi ute i solen. Extremt skönt måste jag säga.
Imorgon blir inte lika skönt. Jag ska gå upp klockan 5. Åh vad jag INTE har saknat morgonpasset på jobbet. Fyfan, det är pain alltså. Men jag slutar klockan två och sen blir det plugg i nån timma eller så innan jag möter Emma och har sleepover. Det var längesen. Nu blir det också plugg. Jag älskar mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0