Fredag

Igår hade jag en sån där sömnlös natt igen. Två timmar sov jag totalt. Och sen ringde klockan 7 och då var det bara att kliva upp för att jag skulle iväg och jobba. Denna gång var jag på källbrink och det verkade också bra! Jag fick dock hoppa mellan olika avdelningar och det är svårt i sig att försöka hinna med att känna igen nya barn så blev lite svårare men det var kul ändå! Jag slutade vid halv fem och då blev det middag på kolgrillen med familjen och sen plugg på kvällen.

Idag är jag ledig. Men ska båda städa och plugga så det var den slapptiden de. Ibland är det bra underbart att gå i skolan och ha två jobb :)))) men man måste ju försöka överleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0