En extra dag i Paris

Tänk vad mycket fotboll kan ställa till det. Matchen vi skulle se i Paris blev flyttad. Till dagen vi åker hem. Hur löser vi detta då? Vi bokar såklart en extra dag i Paris. Blev lite mer pengar men en extra dag utomlands tackar man ändå inte nej till. Söndag-torsdag är vi borta nu. Ska bli riktigt roligt! Och fick höra igår att eu medborgare under 26 får gå in gratis/billigare till massor av ställen, som till exempel Louvren. Hur bra kommer inte det bli? Som jag längtar! 8 dagar kvar tills vi åker. Och imorgon börjar en lång jobbig vecka. Jag jobbar 6 dagar i rad. Men det gör det bara ännu skönare att få åka iväg sen och vara ledig. Ska bli väldigt roligt!

Men nej. Eftersom jag bokat upp mig på jobb hela veckan vi är lediga från skolan för att läsa så måste jag läsa som en galning idag. Nu blir det frukost sen tänkte jag placera mig ute i solen och läsa. Rolig lördag ✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0