Torsdag

Igår hade vi våran första danslektion. Det var inte så mycket dans i sig, utan mer rörelse. Men det var kul. Inte så konstigt att det är värsta dansen eftersom det ska gå att koppla till förskolan och småbarn är väl inte de bästa på koregrafi kan jag tycka! Men roligt var det. Lite segt de sista timmarna men så är det. Stressade sen iväg till träningen och fick vara glad och må bra med tjejerna!
 
Idag var jag i skolan i en timma för en rätt meningslös gruppuppgift. Lite segt att behöva ta sig in dit för det där lilla men men, what to do. Sen har jag inte gjort allt för mycket. Dex kastrerades idag så var med mamma och hämtade honom efter det och sen har jag gosat med honom. Ledsna pojken. Pluggat har jag också gjort wiee, och det ska jag fortsätta med nu. How fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0