Tisdag

Igår drog skolan igång igen. Segt men ändå rätt skönt faktiskt. Verkar vara en rolig kurs, dans, musik och bild. Och såklart en del att läsa men det har man väldigt mycket tid för. Blir roligt med en mer praktisk kurs! Imorgon har jag dans mellan 9 och 16 :D
 
Idag var jag däremot ledig. Vaknade upp med min gos och fixade i ordning en god frukost. Vid kvart i tre rörde jag mig in till stan för att ta en fika tillsammans med Nella, Emma och Sandra. Ett hejdå för både Sandra och Emma. Känns sjuk att Emma flyttar imorgon. Nu lämnar både hon och Fanny. WääääÄä. Men kul för dem såklart!
 
Jag har precis pluggat lite och nu tänkte jag gå på jakt efter min kalender om tycks ha rymt. Faan behöver den ju. Where are you?? Och om nån timma eller så kommer Månsi hit och då blir det film och sen sova. Lång dag imorgon. Dans till 16 som sagt och sen direkt iväg på träning. Kommer jag att överleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0