Söndag

Jag har haft en helt okej helg. Har inte gjort något speciellt egentligen. Var hemma i fredags bara och sen igår var jag på krök hemma hos nån random tjej. Inte speciellt kul och gick hem väldigt tidigt! Idag har dock varit en bra dag. Jag och Måns vaknade upp runt 11, käkade frukost och sen glodde vi lite på tv innan vi gick ut på en långpromenad! Vi var ute och gick i över en timma, solen gassade på som en sommardag mitt i juli, galet varmt! Men man ska fan inte klaga. Nu har han åkt hem och jag tänkte plugga lite grann innan jag lägger mig i sängen och glor någon film och sover. Skola 9-16 imorgon igen och sen direkt till träningen. Stressdagar, vem älskar inte såna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0