Söndag

Igår tog jag mitt pick och pack och hälsade på världens bästa Fanny hemma hos henne i Norrköping. Hon och Mimmi skulle ha inflyttningsfest som jag inte kunde missa! Hade en väldigt rolig kväll som involverade en hel del alkohol vilket resulterade i en hemsk huvudvärk idag. Men det var de värt de! Hela dagen idag har gått ut på att ligga i soffan med en fet pizza och glo på skräckis. Åh min skräckfilms buddie <3

Nu sitter jag på tåget påväg hem mot Stockholm igen. Ska möta upp min boy i stan och så kommer snälla pappa och hämtar oss. Ska bli riktigt skönt att dö i sängen när jag kommer hem. Och vill ni veta vad det bästa av allt är? Jag är ledig imorgon! Yep, leeeedig. Fyfan vad skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0