Im alive

Att blogga finns inte ens med i mitt huvud längre. Vilket ä väldigt tråkigt. Inte för att jag skulle ha tid att blogga ändå. Jag spenderar i princip all min tid i skolan och när jag inte är där är jag på jobbet eller i hallen. Jag har med andra ord inget liv just nu. Känns sådär va. Men vad ska man göra. Snart börjar kursen trappa ner iallafall, dock inte jobbet. Ändå rätt skönt att ha så mycket att göra hela tiden. Försöker ju att spendera så lite pengar som möjligt och har jag inte tid att spendera gör jag det inte heller, det är bra det. Lever hellre fattigt här än i New york sen. Rätt underförstått. Men nej om man skulle ta och ge sig iväg till skolan också.
 
Bajenmatch väntar ikväll med min bebi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0