Måndag

Ännu en jobbig vecka har börjat. Skola idag. Jobba tisdag onsdag, 
skola torsdag och eventuellt skola på fredag. Åh vad jag hoppas på ledigt på fredag. Det skulle göra mig till en glad själ. Förutom fullspäckade dagar måste jag klämma in plugg också, runt om mina träningar såklart. Love my life atm. 
Är påväg till skolan för tillfället. Dock sitter jag såklart fast på tåget så kommer bli försenad. Mindre tid i skolan är väl skönt men skulle hellre spendera tiden bredvid månsi som ligger hemma hos mig och sover, än att spendera den på tåget. Eller ja, jag hade väl velat spendera den i princip överallt förutom just här. Finns inte så mycket kul som händer på tågen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0