Måndag

En ny vecka nu då. Inte så mycket att se fram emot då jag bara har en enda ledig dag.. Och det är lördag. Men vad ska man gra. Hade skola idag, jobb imorgon, skola onsdag och sen jobb torsdag, fredag och söndag. Bara att stå ut. Och timmarna mellan allt dedär ska jag skriva på min tenta som ska vara inne om en vecka. Blir en jobbig vecka med mycket att göra men jag ska allt klara det! Imorgon efter jobbet ska jag sitta hela eftermiddagen och kvällen så då lär jag få en del gjort. Hoppas på att vara klar tills innan helgen men vi får se. Har ju hela måndagen nästa vecka också iallafall om jag inte skulle bli klar! 
Nu tänkte jag iallafall lägga mig i sängen och glo på någon film. Klockan ringer 5 och jag är inte det minsta taggad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0