Lördag

Igår va en väldigt bra dag. Vaknade upp bredvid min bebi, sent då jag ÄNTLIGEN var ledig. Vi låg kvar i sängen ett tag innan vi gick upp för att äta frukost. Sen åkte vi hem till mig, stannade på vägen och köpte lite godis till kvällen. Sedan gick vi ut och åt. Vi var på mandarin city och käkade buffé. Väldigt gott må jag säga! Sedan hem till mig, kollade matchen, kollade film, gosade och somnade. 

Han gick upp tidigt idag för att jobba och jag låg kvar i sängen och sov ett par timmar till. Ombytta roller, och jag njöt. Har varit förbi systemet idag och nu ska jag inte göra allt för mycket innan jag ska fixa mig. Ikväll ska vi fira Halina! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0