Där palmerna bor tack

Ni vet de där tankarna man har när man inte jobbat på några dagar. Eller när man inte pluggat på något år. Att "jäklar vad skönt det skulle vara att jobba ett par dagar i veckan nu." Eller "åh vad kul ändå att få komma tillbaka till skolan. Roligt att lära sig nya saker" 

De tankarna existerar inte för mig. Jag har själv haft dom och allt jag gör nu är att undra hur fan man kunde tänka så. Jag har MÖJLIGTVIS två vardagar lediga. Väldigt oklart dock. Två dagar. Fram tills den 19e januari. Så om det är nån som sitter med dessa tankar just nu, jag är så redo att byta. Suget att skita i allt och flytta utomlands är större än någonsin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0