Bring it on

Jäklar vad denna vecka har gått fort. Idag har vi varit ute och fiskat efter småkryp i en damm. Roligt när det är lite annat än att bara sitta i skolan och anteckna. Helgen kommer bli riktigt bra känner jag. 

Imorgon har jag skola 9-12, sen till Huddinge för att hämta lite böcker ovh eventuellt köra en runda på systemet också. Sen hem, och sen senare ska jag till Fanny. Ska umgås med henne och Nella hela kvällen, åh! :)) Fanny ska även få in att färga mitt hår som börjar se risigt ut. Jobbigt när ens personliga frisörer har flyttat måste jag säga! Men åh så kul och mys vi kommer ha det! Och sen på lördag ska jag följa med månsi på en halloweenfest. Blir nog riktigt kul :D 

Kära helg, du är så välkommen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0