Praktik rond 3

Praktiken startade igår. Blev en rätt lång dag med lite sömn i bagaget, men det är härligt att vara tillbaka. Det var roligt att se hur många av de som går kvar som faktiskt kom ihåg mig. En liten kille som nyss fyllt 4, han var alltså bara 3 år då, sa "jag känner igen dig. Men du hade rött hår" det känns bra måste jag säga. Ett litet gott intryck gjorde jag minsann. 

Jag kommer ha relativt långa dagar under en 5 veckors period, men det ska bli roligt. Tråkigt bara att jag alltid hamnar på praktiken när det är som tråkigast väder men vad ska man göra. Detta år får jag iallafall se luciafirandet, ska bli väldigt mysigt! Nu ska jag ut och jobba bland barnen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0