Omringad av allt utom fritid

Jag kan inte minnas när jag senast sov i mer än 6 timmar. Att inte min kropp gör motstånd. Eller okej den gör väl det genom min ständiga huvudvärk och mitt extrema frysande, men kan den inte bara säga ifrån genom att faktiskt göra mig trött? Spelar ingen roll om jag sover 3 eller 7 timmar. Aldrig kan jag somna på kvällen. Aldrig. Funderar starkt på att kolla upp några sömntabletter för känner att det inte kommer bli så bra i längden med dessa timmars sömn jag får nu. Går runt som en zombie men så fort klockan blir typ 8 är jag inte längre trött.Whats up with that liksom. Jag som älskar att sova. Nu är det iallafall bara en dag kvar. Sen får jag sova ut! I iallafall en dag innan jag ska upp tidigt på söndag för att jobba. Om det är någon som har nån aning om vart mitt liv tog vägen kan ni vara vänliga att tala om det så jag kan börja leva igen istället för att antingen vara på praktiken, jobbet eller träningen. Vad hände med min fritid? Poff borta. Jag vill inte bli vuxen längre. Stanna tiden någon. Schysstaråååå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0