Deppmode

Tillbaka på praktiken och mitt depp humör. Behöver mycket mer ledighet. Börjar inse hur kaos det är på förskolan jag är på så det börjar mest bli jobbigt. Men är ett tag kvar denna VFU period sen får jag se om jag kanske byter nästa gång vi har praktik. Uppvisning lördag och jobb söndag. Japp, det va min lediga helg det.. Men är inte fruktansvärt långt kvar till jul iallafall och det är otroligt skönt. Ska messa Lena också och kolla lite jobb. Kanske jag iallafall kan få någon dag så jag får lite pengar att leva för. Vore najs. Inte för att jag har tid att ha ett liv men ändå.. Denna helveteskurs och termin tar slut i januari och jag HOPPAS verkligen att nästa kurs blir lugnare. Kommer gå in i väggen eller nått om det ska fortsätta såhär, dear god. Studieuppehåll och utomlandsflytt/långsemester lockar mycket mer än vanligt kan jag ju säga.

Men new york var iallafall awesome och jag har en fln fin pojkvän och världens bästa vänner så livet är inte så hemskt ändå måste jag erkänna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0