Tisdag

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Först skola, och efter det mötte jag upp Fanny i stan. Vi käkade lunchbuffé på pizza hut. Jävlar vad jag åt. Kunde knappt gå efter det. Vi tog en liten runda på stan efter och jag kom hem med ett linne och strumpor. Sedan hann jag sola/vila i cirkus en timma innan det var dags att röra sig mot träningen. Efter träningen mötte jag upp Måns och vi åkte hem till mig. Treeevligt. Nu har han precis dragit hem och jag tänkte sätta mig och plugga lite innan jag ska röra mig mot skolan. Har skola 16-19 idag. Skev jävla tid om ni frågar mig. Men efter idag är retorik skiten över så det är bra! Då är det bara en kurs kvar sen jäklar är det sommarlov. 22 dagar kvar. Det ska jag nog klara av, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0