Onsdag

Varmt idag igen. Lillen kom hit igår runt halv 7. Efter middagen tog vi två plus Jessie och Johannes en promenad till donken för jag hade extremt sug efter min härliga glass, mcflurry daim med colasås. Finns det något godare eller? Skulle inte tro det. Sen glodde vi lite film också! Han åkte hem runt halv 1 imorse och jag har glidit runt i solen, gjort en god lunch och nu sitter jag och kollar på Franklin and Bash. Ska se klart avsnittet sen hänga lite till i solen innan det är dags för träning! Ledig imorgon och då blir det stan tillsammans med Jessie och Fanny, bra dag :)) Sen fika med Alex på fredag och sen får jag se vad som mer sker i helgen. Jobbar på lördag så blir relativt lugnt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0