Jag lever än

Bloggen har fått lidit lite de senaste dagarna. Anledningen är enkel - jag har gjort annat. Om man skulle köra en snabb update då så jag själv kan komma ihåg vad fan jag gör på dagarna. I torsdags blev det shopping tillsammans med Jessie, Fanny och Emma iallafall. På kvällen blev det mys med grill tillsammans med de två tjejerna jag precis nämnde, även Nilsson, Måns och Leif var där. Inte helt fel måste jag säga!
 
I fredags träffade jag Alex på dagen. Vi tog en snabb catch up på snaps. Väldigt trevligt! Efter det mötte jag upp Emma, köpte dricka och sen åkte jag hem. Månsi kom hem till mig, vi käkade och sen åkte vi till Emma och förade. Sedan vidare till Kimpo där vi partajade hela natten. Eller ah, jag skulle upp och jobba på lördagen så inte hela natten då. Men kul var det iallafall!
 
Efter jobbet igår kom Lillis hit och vi gjorde inte allt för mycket. Bakade kladdis och glodde film. Det var ungefär vad vi båda orkade efter fredagen. Nu har jag precis kommit hem från Jocke och Halina. Vi firade Jocke som fyllde år förra veckan. Nu tänkte jag skriva min tenta som jag glömt bort och sen får jag se vad resten av dagen bjuder på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0