Helgen

Jag har haft en relativt lugn helg. I fredags var det först genrep och sen kom Emma till mig. Runt 11 mötte vi upp Måns och Niklas och vi åkte hem till Marcus. Satt där och drack nåra öl och tog det lugnt. Jessie hämtade mig och Emma strax efter 1 och vi somnade gott i sängen!

Vi började lördagen med en frukost ute i solen och satt kvar där i någon timma innan vi tog en promenad till Huddinge. Jag hade träning och Emma skulle hem. Efter träningen blev det grillat och mini kom förbi en stund innan jag fixade mig lite halv och mätte ogge, brus och grabbarna för lite öl. Längesen jag träffade dom så det var riktigt kul! Förutom hem vägen då när Kevin blir påhoppad av poliser och allt slutar med att han blir iväg körd. Stod och skämdes lite att det är dedär poliserna har att göra på jobbet men what to do.. Sjukt pinsamma och helt efterblivet var det iallafall.

Idag har vi haft uppvisning hela dagen. Gick riktigt bra och jag snurrade på dubbel över mumriken. Wehu! Den där sporten alltså. Kärlek. Nu glor jag på criminal och snart ska jag sova. Upp klockan 5 imorgon för jobb, taggga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0