Godnatt

Det blev en väldigt lugn träning idag. Endast 6 gymaster. 3 killar och 3 tjejer. Och så jag och Jake haha. Men det var väl skönt det i guess. Mattias kom förbi också och sa hejdå, han och Kevin har nu kört sin sista träning med Huddinge. Tråkigt. Gillar verkligen de två! Men de får köra på hårt i KFUM istället! När jag kom hem käkade jag middag, sen tog jag en dusch, läste lite och nu ligger jag i sängen och glor på criminal. Blir bara ett avsnitt innan det är dags att försöka sova. Älskar att jobba. Speciellt när man bara jobbar en gång i veckan. Man blir ju såå van att gå upp klokan 5 då. Det är inte lätt. Men har ju klarat det alla andra gånger så imorgon är väl inget undantag.
 
Hoppas ni andra har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0