Fredag

Godmorgon!
 
Middagen hos Morfar igår var lika god som vanligt. Potatis, kyckling och någon god sås! Och sen lite glass på det. Vi var hemma igen runt 8, då blev det lite plugg och criminal. Efter det kom Lillen hhit och nu sitter jag här och pluggar igen. Jag älskar retorik *-) Är iofs inte sådär jätte farligt men hela alltet känns så brutalt onödigt att det helt enkelt inte blir värt det. Men men, snart är denna kurs slut. Har skola mellan 13 och 15.45 och efter det blir det direkt till hallen för att ha genrep inför söndagens uppvisning. Blir bara en massa gympa hela helgen. Ikväll, imorgon och en heldag på söndag. Tur att jag råkar gilla sporten en del då. Nu ska jag fixa fram frukost och öva på mitt tal igen.
Smell u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0