Torsdag

Som ni märkte var jag inte på så bra humör igårkväll. Hade haft tre stressiga och jobbiga dagar. Men nu är dom öve, wehuuhu. Jag jobbade igår, träffade på Pato för första gången på flera år. Och där av alla ställen hah! Rasmus kom även förbi och käkade mat! Efter jobbet var det träning. Dags att börja kolla tävlingsvarv och så, kul! Jag gillar mina tjejer :')
 
Idag var jag i skolan klockan 9 och då hade vi grupparbete. Vi blev klara ganska snabbt så efter det mötte jag upp Elli och gick en promenad med henne en dryg timma innan det var dags för föreläsning. Och ursäkta mig men den var såå värdelös. Men ja, jag var där iallafall, duktigt av mig! Slutade klockan tre, hemma runt 4 och fastnade framför Lying game och sen slutet på crossroads. Sen middag och nu har jag precis ägnat en timma åt plugg. Ska fortsätta nu ett tag till innan jag lägger ner och kollar på tv istället. Skola imorgon mellan 9 och 12, sen njuta av ledigheten (plugga och städa..) Blir en hemmakväll eftersom jag jobbar på lördag :| Meeen det är ju bara en lördag, det borde jag fan klara av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0