Tisdag

Igår efter träningen blev det sovaövermys med Fanny hemma hos henne. Vi kollade skräckfilm och bara tog det lugnt! Inte träffat människan på hur länge som helst :o Imorse gick vi upp tidigt, åt frukost, kollade en till skröckfilm och sen tog vi en promenad bort till tåget och jag åkte hem för att plugga. Pluggade lite, hade träning och nu har jag pluggat ännu mer. Ska väl fortsätta lite till innan jag ger upp och lägger mig framför Homeland istället!
 
Imorgon har jag skola i 3 timmar, 9-12. Sen ska jag hem och plugga och sen är det träning. Efter träningen är planen att sova ganska direkt eftersom jag jobbar på torsdag. Ser verkligen framemot att gå upp klockan 5 ♥ eller inte. Men ser iallafall framemot pengarna som jag får sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0