Tisdag

Det har aldrig varit så smärtsamt att skriva ett prov som det var idag. Kan fortfarande knappt hålla i en penna så jag får hoppas att de som rättar provet faktiskt ser vad det står! Pinade mig igenom tentan iallafall och sen åkte jag till läkaren.4 timmar senare kom jag därifrån, med en spricka i handen. Underbart. De hörde mig klaga lite efter 3,5 timme, säkert därför nästa man blev jag hah, men vafan. Missade hela jävla träningen på grund av dedär! Jobba snabbare, tack! Hade iallafall en snäll syster med mig som sällskap.

Sen hämtade mamma oss, skjutsade Jessie till Johannes och sen åkte jag och mamma och jöpte pizza. Jag hade inte ätit mer än 1 banan och 3 riskakor sen frukost, gissa om jag var hungrig! Nu blir det mys framför tv:n resten av kvällen. Hundvakt, skola, träning imorgon, helt okej dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0