Söndag

Härlig helg. I fredags gick det segt med att hitta något att göra. Hade börjat ge upp, men vid 11 sa Måns åt mig att pallra mig iväg till huddinge centrum på krök. Mjukiskläder, osminkad och ensam tvekade jag lite men fixade mig och tjugo i tolv skjutsade Jessie mig till huddinge. Det blev en rolig kvälll med många bekanta ansikten som slutade i Kims soffa klockan halv 6 på morgonen. Spenderade lördagen med att må dåligt och va trött. Gick till jobbet och hjälpte Jessie att stänga och plockade på mig en cola och bröd. Övervägde att gå ut sen på kvällen men det var dags att inse sanningen. Där satt jag, trött som ett svin, med 53 kr på kortet och en öl kvar från dagen innan. Jag stannade alltså inne. Glodde på film/tv halva kvällen och vaknade upp halv 12 idag, pigg som en lärka! Alltid lika skönt att vakna upp och inte vara bakis. Tyvärr är kvällen innan ofta så rolig så det är smällar man får ta. Jag är nu ledig i en vecka och första dagen på "lovet" ska spenderas med Emma och Fanny. Vi ska färga mitt hår så jag slipper ha en grå utväxt. Sen köpa biljetter till Sara och Linnéas skiva och sen blir det träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0