Måndag

Lördagen med mina tjejer var rolig. Föra hos mig tillsammans med Nella och Fanny, till stan, möta Emma, dra till woken och sedan vidare till amba. En bra kväll. Äntligen var det alla 4. Längesen! Nu är jag pankare än nånsin och det är en vecka kvar till lön. Bara tanken att det är en hel helg innan pengarna kommer får mig att typ börja gråta. Hur ska jag överleva? Det blir ett mysterium!
 
Denna måndag kommer iallafall gå till plugg. Plugg plugg plugg. Lära mig allt, eller ja, det mesta. Och sen hålla tummarna för att det räcker tills imorgon. Plugg alltså. Och sen träning såklart. Imorgon är det tenta. Min första salstenta, hur ska jag överleva den? Blir en jobbig vecka, inga pengar och tenta, blää. På onsdag är det både jobb och skola som gäller, torsdag jobb och fredag skola. Men sen ni. Sen har jag påsklov. Japp. En hel vecka, plus en dag. Ska bli så fruktansvärt skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0