Ingen koll

Har haft två bra dagar. I torsdags efter praktiken mötte jag upp Nilsson för lite öl. Några öl blev flera och kvällen slutade i Kims onepice med ett par andra människor i hans soffa. En rolig kväll! Mådde skit hela dagen igår och gick runt och trodde att det var lördag. Men nej, det är ju faktikst lördag idag! Igår så mötte jag upp Emma, Nella, Ronja och några av hennes kompisar på restutangen Barcelona. Blev en öl där, sen vidare till Lion bar och Anchor med några från KFUM. En rolig kväll. Och kan inte ens minnas senaste gången som jag sov hemma efter en utekväll haha, men det var skönt!
 
Idag trodde jag såklart att det var söndag. Men när det slog mig att det bara är lördag tog jag mig iväg till jobbet och hjälpte Jessie att stänga och plockade på mig lite godsaker heh. Vad jag ska göra ikväll vet jag inte ännu. Den som lever får se. Nu ska jag iallafall ut med hundarna, så långt är jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0