Wekeend

I fredags blev det först middag och bowling tillsammans med Emma, Fanny, Mikkan, Nilsson och Nella. God mat på pizza hut och alltid kul med bowling och gott med öl. Kan inte riktigt säga att jag vet vem som vann då vi kan ha bett killarna i bowlinghallen att mixtra lite med Nilssons poäng heh, men det var kul iallafall och gick bra för alla! Sedan drog vi till anchor vilket inte direkt är mitt favoritställe. Är inte ens med på topp 10 om jag ska va ärlig. Så tog en öl där, sen åkte jag och Fanny mot huddinge och åkte på fest/krök där. Kvällen slutade ännu en gång i Kimpos soffa, standard.
 
Igår var både Morfar & Barbro, Jocke & Halina och Farmor här och käkade påskmat. Hemmagjorda köttbullar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0