Torsdag

Idag har varit en bra dag. Vaknade upp bredvid Månsi och vi käkade frukost och glodde tv ett tag innan vi gjorde oss i ordning för en tripp till stan. Vi mötte upp Fanny på tåget och efter det vandrade vi vidare till Infamous. ÄNTLIGEN fick vi detta gjort. Pratar självklart om bokningen till den efterlängtade tatueringen! Den 1 juli smäller det, ååååh jag är så taggad! Och riktigt trevliga verkar de vara där också. Nu jävlar!
Efter det åkte jag och Lillen hit igen och nu har han typ precis gått hem. Jag jobbar imorgon wehu... Upp klockan 5. Kommer få hälla i mig massa kaffe så jag blir pigg för efter det är det fan dags för summerburst, faaaaaaan vad najs! Sjukt bra helg! Dock börjar pengarna sakta men säkert ta slut men äsch. Tjänar väl pengar för att även slösa dom. Hellre massa roliga minnen än massa pengar som bara ligger på kontot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0