Sömnproblem deluxe

Igår var jag ju på bio tillsammans med Måns och Fanny. Vi såg evil dead, och jag har aldrig sett en sämre film. Jävlar vad dålig den var. Förstår inte hur man som skådespelare ens kan vilja vara med i en sådan film. Men men. Kolla inte på den iallafall.

Vi kom hem runt 12. Och jag fick totalt 1,5 timmars sömn inatt. Jätte kul när jag skulle upp och jobba medan Måns sov kvar.. -.- men krigade mig igenom tiden på jobbet, kom hem och sen följde jag med Måns till hans jobb för han skulle skriva på något papper. Sen hem. La mig och sola/sov en stund i solen, riktigt skönt! Nu ska jag städa lite innan mamma och pappa kommer hem med pizza. Mums :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0