Midsommar

Midsommarafton. Vilken jävla bra midsommar jag hade! Tidigt fredag fredag morgon åkte jag, Nella och Fanny ut till sebban och Christophers landställe. Där väntade 7 killar och vi hade det så bra. Fint väder, dricka i massor, god mat, åka ring efter båt, midsommarstång, mera dricka, mera mat, kubb, bad. Allt vad man kan tänka sig. Vid 1 drog vi över till deras granne. 30-40 plussare som vi styrde upp dansgolvet med. Där stod några av oss enda till klockan 4 på morgonen. Sen gick vi tillbaka till Peterssons och höll på tills klockan var halv 6 ungefär. Då landade jag i en soffa. Vaknade upp och mådde mindre bra. Men jävlar vad kul jag hade! En riktigt bra midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0